2013年9月22日星期日

天兔襲港 & 樹記腐竹

天兔襲港:8號風球現正生效

強颱風「天兔」逼近香港,天文台剛在晚上6時40分,
將三號改發八號西北烈風或暴風訊號。
唔知天朝仲有無得挂8號呢? ? ? ? 有就好囉......
我可以休息多一日 , 哈哈~ ~ ~






琴日同兩個小朋友去媽媽屋企玩 , 順便去樹記買腐皮碎 , 
腐皮 , 枝竹 , 炸枝竹 , 素雞  ,  我貪方便一次過買佐好多 ,
 買佐差唔多70蚊野 , 嘻嘻~ ~ ~ 我係咪傻佐呢? 
哈哈.......唔洗成日排隊買買 , 好方便呀 , 店員同我講 , 
如果你吃的唔快就放上冰箱 , 可以食好耐嘎 , 
吃得快就放下格就ok喇  , 我12點幾去到樹記買野已經
有10幾個人係度排緊又隊 , 去樹記買野真係無時無刻
都要排隊 , 有d煩~  >_< " 不過佢d產品真係好新鮮 ! 

我買的東西


一斤枝竹

半斤腐皮碎

一條大素雞

2張腐皮

一包炸枝竹



樹記派俾我地睇的



20 則留言 :

  1. 咁好有野俾派,

    好似兄弟在對面開咗間

    我鐘意食素鴨

    回覆刪除
    回覆
    1. 兄弟果間好像關門了,素鴨我都想買黎試下,但係2次去都話無貨,
      may ho五草涼茶我要問清楚五草的名稱,才可以寫介紹你睇,
      因為有d草,我都唔記得叫咩名,哈哈...

      刪除
  2. 打風喇,最緊要安全﹗有多一日假放就仲正呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀...希望天日停課,唔洗返學就好喇...我屋企呢度超級大風呀~

      刪除
  3. 妳嗰邊大風嘛東涌冇乜風雨

    回覆刪除
    回覆
    1. 無風咪好囉,我樓下有d樹成晚俾風吹到呼呼聲...
      關埋窗都聽到聲,昨晚的天兔真係好強勁~
      多的天兔,我地又多一日假,哈哈....

      刪除
  4. 咁多嘢先係 $7X?我上個禮拜去買兩片半枝竹已經超過 $80 喇!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩片半枝竹超過$80??? 好貴呀 , 係2斤半or兩片半呢?

      刪除
    2. 打錯字,係兩斤半呀!

      刪除
  5. 樹記D貨係幾靚嘅,以前啲價錢仲幾平添,不過依家都加咗幾多吓,又長時排長龍,所以都好耐冇帮襯了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉....買親野都要排長龍,我買果時正中午是12點,晒到死,真係有d煩~

      刪除
  6. 我到現在一次都未買到,謙盈媽咪你買到一屋都係呀,勁呀,咁又唔係貴喎,我買一包素雞都十至十二元,不同店鋪不同價錢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔勁,返正都買開咪一次過買埋囉,唔洗成日排隊.

      刪除
  7. 樹記d豆品, 真係好正! 我都差不多要入貨囉!!!

    回覆刪除
  8. 我買枝竹都係幫襯樹記,我一早去唔使排隊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎一早去唔使排隊好好呀 , 你真係叻,
      我下次買野都要早d去先得........嘻嘻

      刪除
  9. 講左咁耐仲未抽空去樹記入貨!:P
    好想去見識下 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨小高, 樹記d野真係唔錯的,快d去見識下~

      刪除